Frågor och svar

Vi inbjuder dig att utforska avsnitten nedan för att hitta svar på dina frågor. Om du inte hittar det du söker eller om du har ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss. Vi är alltid här för att hjälpa till!

1. Allmänna frågor

Vad är er returpolicy?

Vi strävar efter att du ska bli helt nöjd med ditt köp. Därför accepterar vi returer på alla varor inom 14 dagar från inköpsdatumet. För detaljerade instruktioner om returprocessen, se vår sida ”Byten och returer”.

Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning har skickats kommer du att få ett spårningsnummer via e-post. Med detta spårningsnummer kan du följa statusen för din beställning på vår webbplats på sidan ”Spåra beställning” eller på transportörens webbplats.

Kan jag avbeställa eller ändra min beställning?

Vi förstår att ändringar ibland är nödvändiga. Om du vill ändra eller avbeställa din beställning ber vi dig kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt bästa för att tillmötesgå din begäran.

2. Frågor om produkten

Vilken storlek ska jag beställa?

För att säkerställa att du beställer rätt storlek tillhandahåller vi en praktisk storlekstabell på produktsidan för varje produkt. Vänligen se denna storlekstabell för detaljerad information om storlek.

Vad är det för material i den här produkten?

Du kan hitta information om materialet i varje produkt under avsnittet ”Produktbeskrivning” på produktsidan. Om du har ytterligare frågor om materialet, tveka inte att kontakta oss.

Hur ska jag ta hand om den här produkten?

Skötselanvisningarna för varje produkt finns listade under avsnittet ”Produktbeskrivning” på produktsidan. Det är viktigt att du följer dessa skötselråd för att säkerställa att din produkt håller länge.

Kan jag få den här produkten i andra färger?

Om produkten finns i andra färger anges dessa på produktsidan. Om du inte hittar den färg du söker, vänligen kontakta oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig vidare.

3. Frågor om betalningar

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi erbjuder olika betalningsmetoder, bland annat kreditkort (Visa, MasterCard, American Express), iDEAL och Bancontact.

Erbjuder ni även delbetalning?

För mer information om avbetalningsalternativ, besök vår webbplats eller kontakta vår kundtjänst.

Är min betalningsinformation säker?

Ja, vi tar säkerheten för våra kunders betalningsinformation på största allvar. Alla transaktioner behandlas på ett säkert sätt och vi använder krypteringsteknik som är branschstandard för att skydda din information.

4. Frågor om frakt

Hur lång tid tar det att få min beställning?

Leveranstiden beror på var du befinner dig och vilken leveransmetod du har valt. Du kan hitta detaljerad information om leveranstider i vår leveranspolicy.

Erbjuder ni fri frakt?

Ja, vi erbjuder fri frakt för beställningar inom Sverige. Läs mer om vår policy för fri frakt i vår leveransinformation.

Skickar ni till postboxar?

Ja, vi skickar även till postboxadresser. Se till att du anger din fullständiga och korrekta leveransadress för att undvika förseningar i leveransen.

5. Frågor om kontakt

Hur kan jag kontakta kundtjänst?

Du kan kontakta vårt kundtjänstteam genom att skicka ett e-postmeddelande till info@telavo.se eller genom att använda chattfunktionen.

Vilka är era öppettider?

Vår kundtjänst är tillgänglig måndag till fredag, kl. 9.00-17.00. Vi strävar efter att svara på frågor via chatt och e-post inom 24 timmar, även utanför dessa tider.

Hur kan jag ge feedback?

Vi uppskattar verkligen din feedback. Du kan skicka ett meddelande till oss via vår kontaktsida på vår webbplats, eller skicka ett e-postmeddelande till info@telavo.se

Har ni någon fysisk adress?

För närvarande har vi ingen fysisk butik. Vi samarbetar med ett lager för att hålla våra driftskostnader låga och erbjuda dig de bästa priserna.